Koncertaģentūra FBI informē: jau nākamotrdien, 8.maijā, „Arēnā Rīga” notiks pasaulslavenā mūzikla Mamma Mia! pirmizrāde. Mūzikls Latvijā ieradīsies pasaules turnejas ietvaros un Latvijas skatītāji varēs baudīt astoņas neaizmirstamas izrādes no otrdienas līdz pat svētdienas vakaram.

Mūzikla centrālais stāsts ir par ģimeni, kura glabā noslēpumu. Meitai neilgi pirms kāzām jānoskaidro patiesība – kurš no trīs vīriešiem, kas ieradies viņu vest pie altāra, ir viņas īstais tēvs. Šis ir muzikāls stāsts par mīlestību, uzticību un patiesu draudzību, kuru caurvij leģendārās grupas ABBA dziesmas.

Pirms izrādēm „Arēnā Rīga” notiks pamatīgi skatuves un dekorāciju uzbūves darbi, jo mūzikls prasa nopietnu tehnisko sagatavošanos. Par to liecina arī pieejamie fakti:

Izrāde
Mamma Mia! pasaules turnejas izrādei viss nepieciešamais sver aptuveni 60 tonnas. Skatuve, uz kuras norisinās izrāde, sastāv no 90 speciāliem paneļiem, kas kopumā sver vairāk kā 2,5 tonnas. Skaņas tehnikas svars kopumā ir 3,5 tonnas. Vienas izrādes nodrošināšanai patērētā elektroenerģija mērāma 313 000 vatu. Saskaitot izmantoto elektroenerģijas daudzumu visos Mamma Mia! mūzikla uzvedumos visā pasaulē, kopā tiek patērēti 5 miljoni vatu (ar šādu daudzumu pietiek, lai nodrošinātu elektroenerģiju aptuveni 6000 mājām).

Tērpi
Lai izgatavotu tērpus, kas aktieriem ir mugurā dziesmas „Super Trouper” laikā, tika izmantoti 400 metri likras auduma. Kopumā pēdējo sešu gadu laikā Mamma Mia! pasaules turnejas vajadzībām ir bijis nepieciešams aptuveni 12 000 metru auduma. Vienas izrādes laikā tiek izmantoti 72 skatuves tērpi, kas katrs sastāv no vismaz trīs atsevišķām daļām. Bet galvenās varones Donnas tērpā, ko skatītāji var redzēt dziesmas „Super Trouper” laikā, izgatavošanai ir izmantoti 24 dažādi elementi. Kostīmus, kas šīs dziesmas laikā ir mugurā pārējiem aktieriem, kopumā rotā 30 000 pusdārgakmeņu un to piešūšanai nav izmantota tehnika – tas ir īsts roku darbs. Vienā izrādē tiek izmantoti apmēram 250 apavu pāru.

Mūzikla Mamma Mia! tehniskais producents Baltijas valstīs Tarmo Krimms, kas jau sešus gadus ir atbildīgs arī par „Eirovīzijas” dziesmu konkursa fināla producēšanu, atzīst: „Šis būs sarežģīts un apjomīgs tehniskais darbs, jo skatuve jāsagatavo tā, lai izrāde varētu norisināties sešas dienas. Mūziklā tiek izmantots daudz dekorāciju un, piemēram, atsevišķas dekorācijas sver tikpat cik vieglais auto. Tomēr par spīti sarežģītajam uzstādīšanas procesam, rezultāts sniedz nepārspējamu gandarījumu – Mamma Mia! ir krāšņākais un emocionālākais mūzikls, ko nācies baudīt!”

Mamma Mia! ir visbiežāk uzvestais mūzikls pasaulē. To kopumā noskatījušies jau 30 miljoni skatītāju. Katru vakaru dažādās pasaules vietās to noskatās kopumā 17 000 skatītāju un kopējie biļešu pārdošanas ieņēmumi visā pasaulē pārsniedz 2 miljardus dolāru.

Mūzikls Mamma Mia! ir aizraujošs šovs visai ģimenei. Visā pasaulē to bauda ikvienas paaudzes pārstāvis – sākot no bērniem līdz pat vecvecākiem. Mūzikla mūzikas autori ir Benijs Andersons un Bjorns Ulveus, bet scenārija autore – rakstniece Katrīna Džonsone. Mūzikls notiks oriģinālvalodā (angļu), taču skatītāju ērtībām tiks nodrošināti titri latviešu un krievu valodās uz skatītāju ērtībām īpaši izvietotiem ekrāniem.

Mūzikla norises laiks: 2007. gada 8. – 13. maijs

8.maija izrādes sākums plkst. 20:00
9.maija izrādes sākums plkst. 20:00
10.maija izrādes sākums plkst. 19:00
11.maija izrādes sākums plkst. 20:00
12.maija izrādes:
pirmās izrādes sākums plkst. 15:00
otrās izrādes sākums plkst. 19:00
13.maija izrādes:
pirmās izrādes sākums plkst. 15:00
otrās izrādes sākums plkst. 19:00

Mūzikla ilgums 2 stundas un 35 minūtes

Biļešu cenas
Sēdvietas: 15 Ls, 20 Ls, 25 Ls, 35 Ls
Biļetes partera pirmajā rindā: 50 Ls

Biļetes nopērkamas visās „Biļešu servisa” un „Reklamarket” kasēs visā Latvijā, kā arī visās Statoil degvielas uzpildes stacijās.

Ģenerālsponsors: Latvijas Mobilais Telefons
Sponsors: SEB Unibanka
Atbalstošie mediji: Clear Channel, Privātā Dzīve, Ieva, Santa, Klubs, Tvnet, ŽZL, Vesti Segodna, Latvijas Avīze, Radio Skonto, LNT, Bizness & Baltija

Informāciju sagatavoja:
Mūzikla Mamma Mia! Latvijā mediju koordinators
Kristaps Kārkliņš